Prekių grąžinimas

Prekių grąžinimas ir keitimas

Mes visuomet tikimės, kad įsigytos Domus decorus prekės Jums puikiai tiks ir atras savo vietą Jūsų namuose. Vis dėlto, jeigu atsitiktų kitaip – visuomet galite prekę grąžinti ar pakeisti į kitą. Norima keisti arba grąžinti prekė turi atitikti šias sąlygas:

  • Nepasibaigęs keitimo arba grąžinimo terminas (plačiau skaitykite žemiau).
  • Keičiamos arba grąžinamos prekės turi būti visiškai tvarkingos (plačiau skaitykite žemiau).
  • Pateikti įsigijimo dokumentus (PVM sąskaitą faktūrą).

Prekių grąžinimo / keitimo taisyklės

Pirkėjui apsigalvojus, prekė gali būti grąžinta Pardavėjui nenurodant grąžinimo priežasties. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte išvardintų kategorijų tinkamos kokybės prekių, taip pat prekių, kurios Pirkėjui atsiųstos pagal individualų užsakymą.

Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktą atitinkančios prekės:

  • 17.21. baldai, patalynės reikmenys, šviestuvai (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9401–9406);

Norint grąžinti prekę, apie savo sprendimą turite informuoti mus el. paštu, pateikdami prašymą dėl prekių grąžinimo, nurodydami priežastis ir pridėdami apmokėjimo patvirtinimą, ir pateikdami kartu su grąžinamomis prekėmis.

Prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo tos dienos, kurią prekes gavote. Jeigu grąžinimo laikotarpio pabaiga sutampa su nedarbo diena, jis pratęsiamas iki artimiausios darbo dienos. Prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

Pinigai už prekes bus grąžinti Pirkėjui per 14 dienų nuo pareiškimo apie pirkinio atsisakymą, tačiau pinigų grąžinimas gali būti uždelsiamas negavus grąžinamų prekių arba įrodymo, kad jos išsiųstos.

Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su prekės dokumentais. Prekės grąžinamos Pardavėjo nurodytu adresu. Prieš grąžinant prekes pirkėjas būtinai turi susisiekti su Pardavėju el. paštu info@domusdecorus.lt.

Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Dūžtančios prekės turi būti supakuotos taip, jog būtų galima saugiai transportuoti.

Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).

Visais grąžinimo atvejais pirkėjas pirmiausia privalo kreiptis Domus decorus konktaktais ir tik gavęs informaciją iš įmonės darbuotojo vykdyti grąžinimą per kurjerį.

Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.

Prekės Pirkėjui nepatikusios dėl formos, dydžio, spalvos, modelio, komplektiškumo (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis) priimamos iš Pirkėjo ir pakeičiamos arba už jas grąžinami pinigai per 14 dienų nuo prekės grąžinimo.

Netinkamos kokybės prekių keitimas ir grąžinimas

Jei Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekes arba prekių netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu, kuris buvo prekių pirkimo metu, ar neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms, Pirkėjas gali grąžinti prekes ir savo nuožiūra pareikšti vieną iš šių reikalavimų:

  • kad Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
  • kad būtų proporcingai sumažinta pirkimo kaina;
  • reikalauti prekę pakeisti;
  • grąžinti už prekę sumokėtą kainą.

Pirkėjui norint grąžinti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu info@domusdecorus.lt. Pranešime privaloma nurodyti grąžinamas prekes;
  • pateikti prekių įsigijimo dokumentą;
  • pateikti laisvos formos prašymą Pardavėjui el. paštu info@domusdecorus.lt ir išdėstyti savo pasirinktą reikalavimą.
  • Pirkėjas turi sumokėti už prekės pristatymo išlaidas bei prekės grąžinimo išlaidas, o Pardavėjas, įsitikinęs, kad prekės grąžintos dėl netinkamos kokybės, turi grąžinti Pirkėjui jo patirtas pristatymo ir grąžinimo išlaidas.
  • Pirkėjui pinigai grąžinami tokiu pačiu būdu, kokiu Pirkėjas įsigijo prekes (pvz., jei už prekes buvo apmokėta bankiniu pavedimu, pinigai Pirkėjui grąžinami bankiniu pavedimu į banko sąskaitą, iš kurios buvo gautas apmokėjimas), nebent Pirkėjas sutinka su kitokiu Pardavėjo pasiūlytu pinigų grąžinimo būdu.
  • Pirkėjui grąžinant nekokybiškas ir (ar) trūkumų turinčias prekes prašome prekę grąžinti, originalioje ar kitoje tvarkingoje pakuotėje, taip pat prekę grąžinti su visomis Pirkėjo gautomis komplektinėmis dalimis.
  • Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.“

Prekių keitimas ir grąžinimas pristačius ne tas prekes

Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 7 (septynias) darbo dienas, informuoti apie tai el. paštu info@domusdecorus.lt arba paskambinęs Internetinėje svetainėje nurodytu telefono numeriu. Gavęs informaciją apie pristatytas ne tas prekes, Pardavėjas savo sąskaita įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi užsakytų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę (-es) sumokėtus pinigus. 

Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.