Prekių pristatymas

Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo užsakymo paraiškoje nurodyti: prekių pristatymo vietą arba pasirinktą pašto paslaugų teikėją ir jo terminalą, į kurį Pirkėjo pageidavimu bus pristatyta prekė.

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti asmeniškai. Tuo atveju, kai jis asmeniškai prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Esant objektyviai pagrįstoms priežastims, kurių Pardavėjas negalėjo iš anksto numatyti ir kontroliuoti, prekių pateikimas gali vėluoti, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas. Jeigu prekių pristatymas vėluoja ir šalims nepavyksta susitarti dėl prekių pateikimo terminų pratęsimo arba užsakytų prekių pakeitimo analogiškomis ar kitomis elektroninėje parduotuvėje esančiomis prekėmis, Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekės, o Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip per 5 d. d. po prekės atsisakymo. Pinigai grąžinami į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas arba į kitą Pirkėjo pranešime apie prekės atsisakymą nurodytą Pirkėjo sąskaitą.

Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl force majeure aplinkybių.

Prekių pristatymo metu Pirkėjui prekė perduodama kuomet Pirkėjas pasirašo kurjeriui elektroniniame siuntų žymėjimo prietaise, priėmimo faktas užfiksuojamas kurjerių, Lietuvos duomenų bazėje.

Siuntos pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo apie tai pažymėti sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente arba elektroniniame kurjerio siuntų skeneryje bei dalyvaujant kurjeriui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad pasirašius be pastabų laikoma, jog perduota siunta yra be defektų ir pretenzijos dėl siuntos būklės nepriimamos.

Jeigu pristatyta prekė yra netinkamos komplektacijos, kiekio ar asortimento, prašome mus informuoti (vėliausiai per 48 valandas nuo gavimo momento) el. paštu info@domusdecorus.lt apie rastus prekės komplektacijos ar asortimento trūkumus, kurių nebuvo galima pastebėti prekės perdavimo metu.

Prekių pristatymas Lietuvoje (išskyrus Neringą) yra nemokamas.

Prekių pristatymui į Neringą taikomas papildomas mokestis. Prieš pateikdami užsakymą susisiekite su mumis info@domusdecorus.lt arba telefonu +370 613 27490.

Prekių pristatymo metu Pirkėjui gali būti teikiamos papildomos paslaugos. Krovos darbų ir sunkių prekių užnešimo paslaugų kainos pateikiamos kiekvienam klientui individualiai.

Prekės pristatomos tiek Lietuvos Respublikos teritorijoje, tiek Europos Sąjungos šalyse.

Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.